• Leveringsvoorwaarden

    Klantendienst

    Leonor Younger You
    Slotselaan 1A 5328 EP Rossum
    Telefoonnummer: 06-16981477  U kunt uw vraag of boodschap inspreken en zult dan een reactie ontvangen.
    Emailadres: info@leonoryoungeryou.com
    KvK nummer: 16076868
    BTW-identificatienummer:NL8847.55.54B03

    Levering

    • Wat zijn de verzendkosten?
    • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    • Kan ik ook zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
    • Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?
    • Kan ik mijn bestelling naar een Postbus laten versturen?
    • Kan ik aangeven dat ik mijn bestelling ergens wil gaan ophalen?
    • Kan er ook buiten Nederland geleverd worden?
    • Hoe verloopt de levering?
    • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?
    • Hoeveel keer wordt er opnieuw aangeboden als er niemand thuis is? Kan er ook bij de buren worden bezorgd?

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten zijn €5,95 bij bestellingen onder €65,00. Bij bestellingen boven dit bedrag worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Een uitzondering hierop vormen bestellingen welke onder rembours geleverd moeten worden. Hieraan zijn rembourskosten verbonden. Bij bestellingen boven €65,00 wordt van de rembourskosten €5,95 afgetrokken. Bij bestellingen onder €65,00 zullen de volledige rembourskosten in rekening gebracht worden. Dit wordt aangegeven bij het betalingsproces op de webshop.

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    maandag t/m vrijdag:
    tussen 09:00- en 18:00 uur
    Voor een tweede gratis levering kan een afspraak gemaakt worden.
    Ook kan de zending opgehaald worden. Hiervoor worden mogelijkheden aangeboden, welke u via e-mail kunt regelen, via de website: www.gls-services.nl
    Let op: Indien de bestelling via Post.NL verstuurd wordt gelden andere voorwaarden. Informatie hierover bij Post.NL

    Kan ik ook zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

    Wanneer u de eerste keer dat de zending aangeboden wordt niet thuis bent, kunt u voor de tweede maal dat de zending aangeboden wordt een afspraak maken via e-email op de website www. gls-services.nl
    Let op: Het kan ook zijn dat voor de verzending van de goederen gebruik gemaakt wordt van de diensten van Post.NL

    Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

    Ja, wij leveren uw bestelling op elk gewenst adres: op uw werkplek, bij familie, vrienden of buren.  Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Let op: er kan wel alleen bezorgd worden binnen Nederland.

    Kan ik mijn bestelling naar een Postbus laten versturen?

    Omdat er een handtekening voor ontvangst gezet moet worden is het momenteel niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een Postbusadres.

    Kan ik aangeven dat ik mijn bestelling ergens wil gaan ophalen?

    Ja, u kunt dit per e-mail regelen met het bezorgbedrijf GLS (met uitzondering als de bestelling per Post.NL verzonden wordt, dan gelden andere voorweaarden, informatie hierover bij Post.NL)
    Of bij het bestelproces het gewenste ophaaladres op te geven als afleveradres.

    Kan er ook buiten Nederland geleverd worden?

    Nee, er kan momenteel  alleen bezorgd worden binnen Nederland.

    Hoe verloopt de levering?

    Wij leveren uw bestelling op elk gewenst adres af ; op uw werkplek, bij familie, vrienden of buren. Vermeld het gewenste adres bij elke bestelling.
    Indien u geen ander afleveradres opgeeft, wordt het pakje verstuurd naar het (standaard) adres.
    De bezorging gebeurt door GLS of tnt post.

    Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

    Als u niet thuis bent op het moment van de levering, dan laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ bij u achter waarop u geïnformeerd wordt over de aangeboden zending. Hierop staan tevens de mogelijkheden voor een tweede gratis bezorging  en/of het afhalen van de zending. Via de website van GLS kunt u via e-mail een afspraak maken voor een tweede gratis levering, of u kiest uit één van de andere opties die GLS u biedt.
    Wanneer het ‘niet thuis bericht’ van PostNL afkomstig is gelden andere voorwaarden. Informatie hierover is verkrijgbaar bij PostNL.

    Hoeveel keer wordt er opnieuw aangeboden als er niemand thuis is ? Kan er ook bij de buren worden bezorgd?

    De zending wordt eenmaal gratis opnieuw aangeboden als er niemand thuis is. Ook kan binnen vijf werkdagen de zending afgehaald worden. Indien door geadresseerde de bestelling niet binnen vijf werkdagen afgehaald is, dan wordt de bestelling retour gezonden naar de afzender.
    Wanneer u bij uw besteling als afleveradres het adres van uw buren invult, dan zal de zending bij deze buren bezorgd worden.
    Let op: bij PostNL gelden andere voorwaarden.

    Mijn bestelling is niet geleverd. Wat nu?

    Indien uw bestelling niet is geleverd na 15 werkdagen, neem dan contact op met Leonor Younger You.

    Wat te doen bij annuleren of retourneren?

    Annuleren
    Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
    Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Leonor Younger You reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten, zullen hierop in mindering worden gebracht. Ook als op de bestelling bij aanname geen verzendkosten in rekening gebracht zouden zijn. (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

    Retourneren/afkoelperiode
    U heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten of speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

    Wilt u de gehele bestelling retourneren?
    Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Leonor Younger Youzal de gehele aankoopsom, inclusief de eventueel berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

    Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.
    Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Leonor Younger You kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail,  of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
    Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig

    Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Leonor Younger You heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

    Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

    Retouradres:
    Florès Natural Cosmetics Kampen B.V.
    t.a.v Leonor Younger You
    Haatlanderdijk 24
    8263AR Kampen

    footer